Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Siedlcach skasowało kilka połączeń. Zmiany obowiązują od 3-go lutego. Wśród zlikwidowanych kursów są te z Siedlec do Warszawy i z Warszawy do Siedlec.
Trzeba być osobą prymitywną (osoby zarządzające), ażeby skasować jedyne połączenia w zasadzie z Białymstokiem, przez takie zachowanie, ja jako mieszkaniec miasta, nie zgadzam się na taką politykę zewnętrznych środowisk (PKS OLSZTYN) i po prostu z pełną świadomością wolałbym żeby PKS stał się historią. Lokalne podmiejskie połączenia przejmą Łosice, Łuków, a taki twór, który utrudnia życie powinien po prostu zostać zlikwidowany. Myślę, że wiele osób podzieliłoby tą opinię, nie dość, iż dworzec jest w opłakanym stanie, to szkoda placu żeby się zmarnował, lepiej tam zrobić trawnik…
Pani Emerytko. Pan Franek ze swoim PKSem tak samo cienko przędzie jak Siedlce. Jedyny plus Łosic jest taki, że lokalny samorząd finansowo PKSowi trochę pomaga.
Moja ocena jest taka, to już prywatna spółka, dlaczego ma utrzymywać połączenia, które nie zarabiają na paliwo i płace kierowców. To jest zdrowa biznesowa decyzja, tylko podjęta zbyt późno. Połączenia lokalne przejęło już MPK (ma dofinansowanie z sąsiednich gmin), ponad lokalne przejmą samorządowe pks-y – bo samorząd ma ustawowe zadanie zabezpieczenia przewozów osób i musi dofinansować nierentowne połączenia, a sprawa dworca, to odrębna historia, o którą trzeba pytać w Ratuszu.
Samorządy wydają zezwolenia na przewóz osób wszystkim, nawet tym co mają dwa , trzy, pięć busów, Oni płacą kierowcom płacą jak chcą, nie płacą podatków, a busy parkują pod blokami.
Wszyscy mają pretensję do pks-ów o likwidację kursów – a dlaczego nie do tych co kreują politykę przewozową. Dlaczego pks-y maja obsługiwać nierentowne linie autobusowe, a w tym przypadku prywatny przewoźnik. Taki los czeka wszystkie pks-y, tam gdzie nie ma wsparcia prawno-organizacyjnego ze strony samorządów, również w zakresie planów inwestycyjnych.
Amen.
Wszyscy rozczulają się nad pks-em, a już w trakcie zakupu Spółki inwestor miał cel – nieruchomości, a nie działalność przewozów osób. Zarząd realizował strategię właściciela , bo nie miał innego wyjścia – w której nie było zamiaru kontynuowania działalności. Teraz jest czas na inwestycje, ale nie w autobusy tylko sklepy. Czy trafiłem ?
dlaczego pks siedlce skasowal polaczenia z warszawy do janow podl godz 8.30 . warszawy jezdzil pelen pasarzerow do janowa podlaskiego i o godz 16 .30 popoludniu jezdzil pelen autobus pasarzerow do gminy janow podlaski . teraz mieszkancy sa odcieci od komunikacji samochodowej pks siedlce – prezes pks siedlce olewa pasarzerow z gminy janow podlaski ich pisma o przywrucenie tych kursow autobusow pks z Janow podl do warszawy o godz 5 .45 rano i 12 , 45 popoludniu wraca caly autobus pasarzerow zawsze . pks siedlce olewa pasarzerow z gminy Janow podl i konstatynow podl pasarzerow ten przewoznik pks siedlce …
Trzeba być osobą prymitywną (osoby zarządzające), ażeby skasować jedyne połączenia w zasadzie z Białymstokiem, przez takie zachowanie, ja jako mieszkaniec miasta, nie zgadzam się na taką politykę zewnętrznych środowisk (PKS OLSZTYN) i po prostu z pełną świadomością wolałbym żeby PKS stał się historią. Lokalne podmiejskie połączenia przejmą Łosice, Łuków, a taki twór, który utrudnia życie powinien po prostu zostać zlikwidowany. Myślę, że wiele osób podzieliłoby tą opinię, nie dość, iż dworzec jest w opłakanym stanie, to szkoda placu żeby się zmarnował, lepiej tam zrobić trawnik…
DO PKS ŁOSICE. Panie Franek, proszę ? – wykorzystaj jak najszybciej tę "durnotę" nieudaczników z Siedlec.
reszte wykonczy nowy prezes
Pani Emerytko. Pan Franek ze swoim PKSem tak samo cienko przędzie jak Siedlce. Jedyny plus Łosic jest taki, że lokalny samorząd finansowo PKSowi trochę pomaga.
Moja ocena jest taka, to już prywatna spółka, dlaczego ma utrzymywać połączenia, które nie zarabiają na paliwo i płace kierowców. To jest zdrowa biznesowa decyzja, tylko podjęta zbyt późno. Połączenia lokalne przejęło już MPK (ma dofinansowanie z sąsiednich gmin), ponad lokalne przejmą samorządowe pks-y – bo samorząd ma ustawowe zadanie zabezpieczenia przewozów osób i musi dofinansować nierentowne połączenia, a sprawa dworca, to odrębna historia, o którą trzeba pytać w Ratuszu.
Ile w sprawie pks-u jest fałszu, nieprawdziwych informacji, to tylko wiedzą Ci, co są blisko spraw i milczą.
Samorządy wydają zezwolenia na przewóz osób wszystkim, nawet tym co mają dwa , trzy, pięć busów, Oni płacą kierowcom płacą jak chcą, nie płacą podatków, a busy parkują pod blokami.
Wszyscy mają pretensję do pks-ów o likwidację kursów – a dlaczego nie do tych co kreują politykę przewozową. Dlaczego pks-y maja obsługiwać nierentowne linie autobusowe, a w tym przypadku prywatny przewoźnik. Taki los czeka wszystkie pks-y, tam gdzie nie ma wsparcia prawno-organizacyjnego ze strony samorządów, również w zakresie planów inwestycyjnych.
Amen.
Wszyscy rozczulają się nad pks-em, a już w trakcie zakupu Spółki inwestor miał cel – nieruchomości, a nie działalność przewozów osób. Zarząd realizował strategię właściciela , bo nie miał innego wyjścia – w której nie było zamiaru kontynuowania działalności. Teraz jest czas na inwestycje, ale nie w autobusy tylko sklepy. Czy trafiłem ?
dlaczego pks siedlce skasowal polaczenia z warszawy do janow podl godz 8.30 . warszawy jezdzil pelen pasarzerow do janowa podlaskiego i o godz 16 .30 popoludniu jezdzil pelen autobus pasarzerow do gminy janow podlaski . teraz mieszkancy sa odcieci od komunikacji samochodowej pks siedlce – prezes pks siedlce olewa pasarzerow z gminy janow podlaski ich pisma o przywrucenie tych kursow autobusow pks z Janow podl do warszawy o godz 5 .45 rano i 12 , 45 popoludniu wraca caly autobus pasarzerow zawsze . pks siedlce olewa pasarzerow z gminy Janow podl i konstatynow podl pasarzerow ten przewoznik pks siedlce …