SPIN

„Pocałuj i jedź”. Specjalne miejsca przy Centrum Przesiadkowym

Aneta Borkowska wtorek, 15 października 2024, 11:08 Siedlce

W Siedlcach przy Centrum Przesiadkowym powstały miejsca „Kiss and ride”. Służą one do krótkiego postoju, do 3 minut i mają ułatwiać szybką przesiadkę pasażera z samochodu do pociągu czy autobusu.

– Miejsca te powstały na wniosek mieszkańców i części radnych – mówi Piotr Woźniak, naczelnik biura prezydenta. – Zostały wykonane przy okazji prac przy odnowieniu oznakowania, a także w związku ze zmianą organizacji ruchu – dodaje.

Miejsc „Kiss and ride” przy Centrum powstało 5.

 

7 komentarzy

  1. deryu dodano 1 miesiąc temu

    Ten pas powinien też służyć tym którzy odbierają pasażerów. 3 min. to za mało.
    Ta sprawa była poruszana na konferencji rok temu za Prezydenta Sitnika. Wtedy było to nie możliwe.

    • Gosc dodano 1 miesiąc temu

      To nie samochód ma czekać na pasażera tylko pasażer na samochód. 3 min wystarczy!

  2. Siedlacznin dodano 1 miesiąc temu

    widziałem, że na fb się ludzie obsr…li że takie kolory. Takie są na całym świecie. Ale w sumie to u nas i tak będą olewać że to szybki postój, zaraz tam będą zaparkowane auta na pół dnia, bo taką mamy mentalność

  3. tommi dodano 1 miesiąc temu

    Ten pas to jest potrzebny przed budynkiem pkp gdzie zatrzymują się autobusy. Na centrum przesiadkowym hula wiatr więc te malunki i tak są zbędne, wyrzucone pieniądze w błoto.

    • :) dodano 1 miesiąc temu

      Od kiedy społem zaczęło inwestycje na Sienkiewicza kilka firm przeniosło się z busami na CP. Aż tak pusto już tam nie jest.

  4. ferty dodano 1 miesiąc temu

    Ile wynosi mandat za brak pocałunku?

  5. Pasażer dodano 1 miesiąc temu

    Dotychczasowy dworzec autobusowy na Sienkiewicza obok MARSA, funkcjonujący kilkanaście lat, pod chmurką, w błocie to dworzec na miarę byłego miasta wojewódzkiego.
    Co miasto zyskało z rezygnacji przejęcia prawdziwego dworca od ówczesnego właściciela PKS?
    Znak przystanku nadal stoi przy Sienkiewicza, razem z ciągłe wjeżdżającymi betoniarkami i podajnikami betonu, na teren dużej budowy, a pasażerowie „bezpiecznie” oczekują na kurs i „bezpieczni” przechodnie pokonują trasę chodnikiem przy Sienkiewicza. Chodnik nie wyłączony z komunikacji, bo jest „bezpiecznie”.
    Ile już wpłynęło do kasy miejskiej, pieniędzy za zajęcie pasa drogowego przez Sienkiewicza przez budowniczego?
    Całe lata był planowany dworzec na terenie pomiędzy 3 Maja, a obecną na miarę XXI wieku ulicą publiczną Żółkiewskiego. Kto pozwolił zabudować teren pod przyszły dworzec?

Dodaj komentarz

Czy wyrażasz zgodę na udostępnienie swoich danych zgodnie z Polityką prywatności oraz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy?