W Siedlcach przy Centrum Przesiadkowym powstały miejsca „Kiss and ride”. Służą one do krótkiego postoju, do 3 minut i mają ułatwiać szybką przesiadkę pasażera z samochodu do pociągu czy autobusu.
– Miejsca te powstały na wniosek mieszkańców i części radnych – mówi Piotr Woźniak, naczelnik biura prezydenta. – Zostały wykonane przy okazji prac przy odnowieniu oznakowania, a także w związku ze zmianą organizacji ruchu – dodaje.
Miejsc „Kiss and ride” przy Centrum powstało 5.
Ten pas powinien też służyć tym którzy odbierają pasażerów. 3 min. to za mało.
Ta sprawa była poruszana na konferencji rok temu za Prezydenta Sitnika. Wtedy było to nie możliwe.
To nie samochód ma czekać na pasażera tylko pasażer na samochód. 3 min wystarczy!
widziałem, że na fb się ludzie obsr…li że takie kolory. Takie są na całym świecie. Ale w sumie to u nas i tak będą olewać że to szybki postój, zaraz tam będą zaparkowane auta na pół dnia, bo taką mamy mentalność
Ten pas to jest potrzebny przed budynkiem pkp gdzie zatrzymują się autobusy. Na centrum przesiadkowym hula wiatr więc te malunki i tak są zbędne, wyrzucone pieniądze w błoto.
Od kiedy społem zaczęło inwestycje na Sienkiewicza kilka firm przeniosło się z busami na CP. Aż tak pusto już tam nie jest.
Ile wynosi mandat za brak pocałunku?
Dotychczasowy dworzec autobusowy na Sienkiewicza obok MARSA, funkcjonujący kilkanaście lat, pod chmurką, w błocie to dworzec na miarę byłego miasta wojewódzkiego.
Co miasto zyskało z rezygnacji przejęcia prawdziwego dworca od ówczesnego właściciela PKS?
Znak przystanku nadal stoi przy Sienkiewicza, razem z ciągłe wjeżdżającymi betoniarkami i podajnikami betonu, na teren dużej budowy, a pasażerowie „bezpiecznie” oczekują na kurs i „bezpieczni” przechodnie pokonują trasę chodnikiem przy Sienkiewicza. Chodnik nie wyłączony z komunikacji, bo jest „bezpiecznie”.
Ile już wpłynęło do kasy miejskiej, pieniędzy za zajęcie pasa drogowego przez Sienkiewicza przez budowniczego?
Całe lata był planowany dworzec na terenie pomiędzy 3 Maja, a obecną na miarę XXI wieku ulicą publiczną Żółkiewskiego. Kto pozwolił zabudować teren pod przyszły dworzec?