Jeszcze w tym roku urząd miasta chce ruszyć z remontem dawnej siedziby policji przy ul. Prusa. Samorząd otworzył oferty w przetargu – trwa ich ocena. A pracy jest sporo.
![budynek po policji](https://www.spin.siedlce.pl/wp-content/uploads/2013/08/budynek-po-komendzie-Prusa.jpg)
– Potrzebny jest remont podłóg, schodów, wymiana drzwi, wykończenie pomieszczeń, częściowa wymiana okien, budowa windy, tak by dostosować obiekt do potrzeb osób niepełnosprawnych, docieplenie stropów, częściowa wymiana dachu i remont elewacji – mówi Anna Więckiewicz, naczelnik wydziału programów rozwojowych.
W budynku będą wydział gospodarki komunalnej, programów rozwojowych, nadzór budowlany, wydział polityki społecznej, przeniesiony zostanie dodatkowo MOPR.
Czas nagli, bo samorząd sprzedał w tym roku jeden ze swoich budynków, w którym pracują urzędnicy i do maja przyszłego roku musi przekazać go kupcowi. To może być jedna z droższych inwestycji w ostatnich latach – zaplanowano na nią 7 mln złotych. Koszty rozłożono na 4 lata.